poniedziałek, 23 lipca 2018

Boży weekend. Trwaj.




 Wakacje. Trochę wcześniej zacząć weekend nie zaszkodzi. Ugościć kogoś wartościowego i zamienić kilka słów w dobrym humorze. Wyjechać, odpocząć, w różnych zakamarkach diecezji przeżywać Najświętszą Ofiarę w takim rycie, jaki pamiętają nasi przodkowie. 
  Panie, dziękuję Ci za te dni. Za odpoczynek przy Tobie, za Najświętszą Ofiarę twarzą twarz z Tobą, pełną ciszy i tajemnicy. Odkrywam Cię i odnajduję. Wiesz, Panie jak jeszcze nie dorastam do Ciebie, jak słaby jestem i ograniczony. Ale kiedy sobie uświadomię, że te ręce z krzyża przebite były dla mnie i ciągle czekają na mnie to myślę już inaczej. 
   Ty kochasz i wzywasz do życia tych, którzy Ci ufają, w przymierzu Swojej Krwi zanurzasz i mnie. Trwaj we mnie, a ja w Tobie... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz