niedziela, 18 września 2016

Odszedł o. Gabriele Amorth

Non omnis moriar. 

Wspaniały egzorcysta odszedł po nagrodę do swego Pana. 


 
O. Gabriele Amorth 1925-2016

To była dla mnie bardzo smutna wiadomość, że Ojciec Amorth odszedł do Pana na wieki. Jednak to wielka radość, że człowiek, który tak mężnie walczył ze złymi duchami jest nagrodzony wieńcem chwały. Był już starszym kapłanem, zchorowany. 
Czytałem o nim, oglądałem jego wypowiedzi w filmach na temat opętania etc. 
Non omnis moriar. Tak, tak może powiedzieć fr. Gabriele. Pozostawił wiele książek, w których mówi o mocy Jezusa oraz Matki Bożej, której ogromnie boją się demony w zwalczaniu złych duchów. 
Jestem mu bardzo wdzięczny za to co uczynił dla tylu ludzi jako watykański egzorcysta. Jest wzorem dla wszystkich egzorcystów. Doświadczył na własnej skórze manifestacji demonów, jednak nie pozwalał im na działanie. Uwalniał ludzi mocą Jezusa Chrystusa od szatana. 
Mam głęboką nadzieję, że o. Gabriele Amorth będzie mi, nam, pomagał z nieba z Mocą od Najwyższego. Jestem pełen nadziei, że zostanie kanonizowany. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz