sobota, 14 kwietnia 2018

Wiosenne kadry

 
 

   Sobota. Ciekawy dzień, widać jak wiosna rozgościła się na tyle, że zaprosiła już trochę lata. Dziś pierwszy spacer wzdłuż Sanu był rodzinny - z mamą, bratem i Luką, labradorką. Następny sam, w parku, chwytałem w obiektyw kwiaty, i schodząc z wędrówki, z tyloma myślami w głowie (może będzie osobny wpis) spacerując, nie poszedłem jak zwykle w dół. Zszedłem nieco na ubocze, w podwórze, gdzie nigdy dotąd nie byłem i uchwyciłem Archikatedrę Przemyską w inny niż powszechnie znany kadr













Dzisiaj także wrzuciłem spontaniczne, nieprofesjonalne dzielenie się Słowem Bożym na jutro. Dziękuję Januszowi Gawłowi AJC za motywację, a do Jakuba Wajdy kieruję słowa wdzięczności za podjęcie się remontu mojego kanału na YouTube (tutaj) i polecam serdecznie nowo powstały kanał mojego dobrego znajomego, o. Tomasza Trawińskiego OFMConv, który nagrywa cenne dla nas refleksje dotyczące codziennego Słowa Bożego sTrawa Słowa 

Warto pamiętać, że gdy inni zawiodą, czeka na Ciebie Bóg ze Swoim Słowem. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz